خب کجا بودیم؟؟؟


یه سری درد


HoMe ^ aRcHiVe ^ MaIl ^ DeSgInEr ^ PrOfILe

پنج شنبه 2 آبان 1398
خب کجا بودیم؟؟؟

سلامون علیکم ورحمته الله....

 

 

خوب هستین؟؟؟؟

 

خوش اومدین امیدوارم با مطالبم خستتون نکنم

 

 کجات درد مبکنه؟؟؟چه مرضی داری؟؟؟

 

 

 هیچ مرضی ندارم فقط افکارم مریضه...

 

من تو این وب حرفا و چیزایی که دارمو

 

مینویسم

تبادل لینکم با هرکسی نمیکنم

 

با کسایی میکنم که از وبم خوششون

 

اومده باشه.

 

نقطه سرخط....

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

احسان.حرمت سکوت
ساعت0:30---24 آبان 1392
سلام

مطالب و عکسای وبلاگتون قشنگه در کل وبلاگتون عالیه
پاسخ:نظر لطفته....


arman
ساعت21:46---11 آبان 1392
سلام مرسی اومدی وبم
پاسخ:خواااااااهش میکنم


علی
ساعت22:02---9 آبان 1392
عزیزم آهنگه جاده ی یه طرفه کدشو برات بفرستم ؟
پاسخ:چجورکیه؟؟؟تا حالا گوش نکردم.من آهنگای خیلی آرامبخش و بیکلام میخوام.


علی
ساعت21:55---9 آبان 1392
وبلاگت عالیه
ممنون که نظرای نایستو برام میفرستی


علی
ساعت21:35---9 آبان 1392
ممنون که مطلبامو میخونی عزیزم

اگه خواستی بگو تا کده اهنگ جاده یه طرفه از پاشایی رو برات بفرستم بذاری رو وبلاگت (خیلی قشنگه)
پاسخ:باشه


prince of persia
ساعت20:22---6 آبان 1392
وقتی چشامون وا شد تو همون جوونی پیر شدیم....


پاسخ:آفرییییییین........


fatemeh
ساعت19:20---5 آبان 1392
شبها زیر دوش اب سرد














رها میکنم بغض زخم هایم را








درحالی که همه میگویند








خوش به حالش...








چه زود فــــــرامــــــوش کـــرد.

[Web] -
پاسخ:ایول.......


بـیــــــــقرار
ساعت1:23---4 آبان 1392
سلام عزیز ...خوفی ؟بابا ما رو شرمنده کردی ...اخ که وبت چقد رویاییه ...خیلی دوس داشتم .....ناجه ....
پاسخ:وای خوشحالم که خوشت اومده..


حمید رضا
ساعت19:39---3 آبان 1392
سلام فاطمه خانم محترم... اول اینکه ممنون از نظر لطفی که نسبت به نوشته ها و وب بنده داشتید و دارید... و ممنون تر به خاطر اینکه نوشته هامو خوندید و نظر دادید... برای من مهم نظر نیست... مهم خوندن نوشته هامه و بعد نظر دادن... سپاس که خوندید... ضمناً عقیده هاتون محترمه... بنویسید... هر روز محکمتر از پیش... منتظر حضور دوباره تون هستم... موفق باشید و استوار...
پاسخ:حتما...هروقت که بتونم سر میزنم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





21:58 فاطمه
Untitled Document
دریافت کد خوش آمدگویی
سوسا وب تولز -ابزار وبلاگ

CE?C? ?IC?E E? EC?C? ????

I??A?E ?I EA?A E? E?A? ?E?A?